• 28.09.07, 11:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viimane piisk suve Nissanilt

Enamiku inimeste arvates on sellised autod nagu Nissan 350Z rikkurite lõbu või peetakse seda pere kolmanda autona, millega pühapäeviti tiirutamas käiakse. Teist varianti võiks täitsa reaalseks pidada, esimest mitte eriti.
Nimelt pole Z sugugi kallim kui Eestis juba rahvaauto staatusesse tõusnud Toyota LandCruiser, pigem vastupidi, ehk isegi veel odavam.
Hinnad algavad auto kõvakatusega versioonil seal, kus Subaru Impreza WRX STI-l ja Mitsubishi Lanceri Evo mudelitel. Samas jah, karakteristika ja sihtgrupp on erinevad, eriti võrdluses LandCruiseriga.
Kuid mis siis, kui sul pole enamjaolt kedagi kaasas ja sa tegelikult ei käi kunagi maastikul. Siis võiks ju omada suure maasturilahmaka asemel midagi, mis pakub silma- ja sõidumõnu. Sisu on Zil nissanlike elementidega. Näidikuid vaadates tuleb pidevalt ette kogu Nissani mudelirivi. Seda heas mõttes, sest need on kenasti loetavad. Istmed ja kõik muu klapib ka juhi ümber päris kenasti.
Panipaikadega on, nagu on. Mingeid suuremaid asju ei maksa salongi kaasa võtta, sest neid pole seal niikuinii kuskile panna. Turvahälliga last kõrvalistmele samuti panna ei õnnestunud, sest polnud kohta, kust lülitada välja kaasreisija turvapatja.
Minekust on piisavalt tunda viimast kui üht kapjade plagistajat. Ta pole ülimegakiire nagu Lamborghini, kuid hinnasilt on ka enam kui neli korda odavam. 3,5liitrine V6 kõmiseb kapoti all ja summutitest piisavalt pööraselt, et juhis ja kaasreisijais tõelist macho-auto tunnet tekitada.
Juhitavuselt on Z vägagi hea. Veojõukontroll hoiab linnas sõites asjad kontrolli all. Kui see aga ohutus kohas välja lülitada, saab juht sõitu kogu raha eest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Enimloetud

1
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
2
Uudised
  • 09.05.25, 13:03
Ti analüütik: DSV on nüüd hoopis teine ettevõte
3
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
4
Uudised
  • 09.05.25, 12:02
Robotkullereid tootev Clevon müüdi ameeriklastele
Clevon muutub GO-ks, üheks strateegiliseks investoriks on FedEx
5
Uudised
  • 05.05.25, 11:43
ELi e-veokite turg kasvab, suurim veokitootja Scania sattus aga probleemi otsa
Northvolt andis sisse pankrotiavalduse
6
Uudised
  • 26.02.25, 12:36
Kitsas king: laopindade turul kisub valusaks
SUUR LUGU. Eksperdid vaatavad laopindade turu olukorrale otsa sügavalt ja keerutamata. Nad osutavad ka lahendustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele