Eesti Raudtee on kolmel aastal järjest
korraldanud reklaamiteenuse ostuks riigihanke ja iga kord on selle võitjaks
osutunud nende enda segakoor kirjutab Äripäev.
Riigihangete registrist selgub, et 2005. ja 2006. aastal on riigihanked võitnud Eesti Raudtee segakoor, kellelt firma on ostnud 100 000 krooni eest reklaamiteenust. Selle aasta mais esitas Eesti Raudtee taas riigihanke, millele reageeris vaid see üks nende enda segakoor olla madalaimaks hinnaks seadnud 150 000 krooni.
"Eesti Raudtee nõukogu juhatus on viimastel aastatel otsustanud toetada MTÜd Eesti Raudtee Segakoor," põhjendab riigihankeid Eesti Raudtee avalike suhete juht Urmas Glase.
Raha eest saab segakoor eelkõige palgata dirigendi ja tellida raamatupidamisteenust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Koorivanem Lilly Kitsing ei tea riigihankest midagi, kuid kinnitab: "Loomulikult kasutab koos seda raha tegevuskuludeks. Samuti me reklaamime ettevõtet nii sümboolika kui ka oma lauluga. Siin pole probleemi."
Glase sõnul nõudis seadus mis kehtis 1. maini üle 100 000 kroonise riigihanke deklareerimist ja seda nad ka tegid. Veel lisab ta et sama trikki kasutab ka näiteks Eesti Suusakoondis. "Mingit jalgratast me ei leiuta," ütleb Glase.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.