Eesti Raudtee on kolmel aastal järjest
korraldanud reklaamiteenuse ostuks riigihanke ja iga kord on selle võitjaks
osutunud nende enda segakoor kirjutab Äripäev.
Riigihangete registrist selgub, et 2005. ja 2006. aastal on riigihanked võitnud Eesti Raudtee segakoor, kellelt firma on ostnud 100 000 krooni eest reklaamiteenust. Selle aasta mais esitas Eesti Raudtee taas riigihanke, millele reageeris vaid see üks nende enda segakoor olla madalaimaks hinnaks seadnud 150 000 krooni.
"Eesti Raudtee nõukogu juhatus on viimastel aastatel otsustanud toetada MTÜd Eesti Raudtee Segakoor," põhjendab riigihankeid Eesti Raudtee avalike suhete juht Urmas Glase.
Raha eest saab segakoor eelkõige palgata dirigendi ja tellida raamatupidamisteenust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Koorivanem Lilly Kitsing ei tea riigihankest midagi, kuid kinnitab: "Loomulikult kasutab koos seda raha tegevuskuludeks. Samuti me reklaamime ettevõtet nii sümboolika kui ka oma lauluga. Siin pole probleemi."
Glase sõnul nõudis seadus mis kehtis 1. maini üle 100 000 kroonise riigihanke deklareerimist ja seda nad ka tegid. Veel lisab ta et sama trikki kasutab ka näiteks Eesti Suusakoondis. "Mingit jalgratast me ei leiuta," ütleb Glase.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.