• 23.07.07, 13:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Terved inimesed hõivavad invakohti

Suvel, kui saar suvitajaid täis, juhtub tihti, et ruumikitsikuses pargivad invaautode jaoks reserveeritud kohtadele oma masina ka täiesti terved inimesed.
Oma Saarele selgitas probleemi invagruppi omav Aili Varbe. „Kui maalt linna sõidan, siis juhtub tihti, et Uue tänava parklas ja Selveri ees on invakohad võetud,“ rääkis Mustjala kandis elav Varbe, kelle sõnul on kohad hõivanud enamasti suured uhked autod. „Eks ma pean siis auto kaugemale jätma,“ märgib naine, kuid nendib, et tegelikult on see ikkagi reaalne vajadus parkida kaupluse lähedale. Tervete jaoks ei ole paar lisasammu probleem, kuid puudega inimesele võib see saada saatuslikuks.
Lahendusena näeb Aili Varbe aktiivsemat tegutsemist politseinike poolt. „Arusaadav, et neil on palju tööd, aga kui ikka paar korda trahvida, siis küll saaks korra majja,“ usub Varbe. Kuressaare politseijaoskonna pressiesindaja Kristi Mägi andmetel pole ühtegi invakohale parkijat rahatrahviga karistatud, kuid suulisi hoiatusi on tehtud mitmeid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele