• 08.05.07, 10:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Järjekorrad Eesti-Vene piiripunktidest on kadunud

Maksu- ja tolliameti piirijärjekordade infost selgub, et Narva piiripunktis Venemaale pääsu ootavate autode arv on nädalaga vähenenud 220-lt kahele.
Cargobusiga Venemaale pakke saatma harjunud inimesed võivad lugeda firma koduleheküljelt teadet, et ettevõte on ajutiselt katkestanud Venemaale saadetavate pakkide vastuvõtmise. Firmast kommenteeritakse, et nad ei ole kindlad, et saadetised saavad Venemaa tollis tavapärase käsitluse osaliseks. Kardetakse, et Vene tolli puistamise tagajärjel võidakse näiteks saadetisi tagasi saata, avada või rikkuda pakendit, kirjutas tänane Äripäev.
"Transport Venemaale on Eesti vedajatelt praegu viinud une ja närvid," ütleb üks nime mitte avaldada sooviv Eesti transpordifirma juht. Tema sõnul saadetakse Venemaale ainult neid autosid, mille juhid julgevad minna. Juhid kardavad, kuna on kuulnud, et kellelgi olevat sisse löödud esiklaas ja kellelgi lõhutud peeglid.
Konkreetseid näited rünnakute kohta siiski kellelgi ei ole. Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) peasekretär Toivo Kuldkepp räägib, et saatis nädala alguses vedajatele e-kirja, kus palus teada anda, kui kedagi Venemaal kiusatakse. Seni pole ühtegi teadet tulnud.
Venemaale tihedamini või harvem kaupa saatvad ettevõtted ei ole samuti seni mures kauba transpordi üle. Reeglina on tarned edasi lükatud ja viimasel nädalal Venemaale kaupa läinud ei ole.
"Kuna jaekaubanduse mõned kliendid on praegu lõpetanud tarnimise, on edasimüüja viimase tellimuse tarnimist edasi lükanud, kuni olukord laheneb," annab Kati Kusmin tüüpilise Venemaale eksportija vastuse. Tema juhitav Kalev Chocolate Factory saatis seni Venemaale iga kuu kaks-kolm koormat maiustusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 25.02.25, 14:25
Logistika Eestis
Eesti logistikasüsteem on tänu oma strateegilisele asukohale, arenenud taristule ja digilahendustele üks tõhusamaid Baltimaades. Riik ühendab Põhja- ja Ida-Euroopa turge, pakkudes hästi toimivat maantee-, raudtee-, mere- ja õhutranspordi võrgustikku.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele