Kuigi veel eelmisel nädalal rääkis Eesti
Raudtee avalike suhete juht, et ettevõtte töös erilisi muudatusi ei ole, koostab
ettevõte siiski kriisiprogrammi, et hakkama saada olukorras, kus Venemaalt
tulevad kaubaveod on järsult vähenenud.
Praegu on selge, et mais väheneb Eesti Raudtee vedude maht üle 50%, mistõttu valmistab Eesti Raudtee juhatuse esimehe Kaido Simmermanni sõnul nädala lõpuks ette kriisiprogrammi, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
"Tõenäoliselt laseme osa inimesi puhkusele ja vaatame üle töögraafikud," ütles Simmermann.
Kui kriis jätkub, siis on suvel oodata tavapärase 30-32 rongipaari asemel kuni 15 rongipaari päevas. Samas on Simmermann kindel, et ka vähenenud mahu juures suudetakse tasuda ettevõttele antud laene ja maksta välja palgad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Transiidiketi teine ots Tallinna Sadam ootab esialgu ära, mis toimub 8. ja 9. mail. "Meil ei ole praegu kriisiplaani," ütles Tallinna Sadama avalike suhete juht Sven Ratassepp.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.