Kuigi veel eelmisel nädalal rääkis Eesti
Raudtee avalike suhete juht, et ettevõtte töös erilisi muudatusi ei ole, koostab
ettevõte siiski kriisiprogrammi, et hakkama saada olukorras, kus Venemaalt
tulevad kaubaveod on järsult vähenenud.
Praegu on selge, et mais väheneb Eesti Raudtee vedude maht üle 50%, mistõttu valmistab Eesti Raudtee juhatuse esimehe Kaido Simmermanni sõnul nädala lõpuks ette kriisiprogrammi, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
"Tõenäoliselt laseme osa inimesi puhkusele ja vaatame üle töögraafikud," ütles Simmermann.
Kui kriis jätkub, siis on suvel oodata tavapärase 30-32 rongipaari asemel kuni 15 rongipaari päevas. Samas on Simmermann kindel, et ka vähenenud mahu juures suudetakse tasuda ettevõttele antud laene ja maksta välja palgad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Transiidiketi teine ots Tallinna Sadam ootab esialgu ära, mis toimub 8. ja 9. mail. "Meil ei ole praegu kriisiplaani," ütles Tallinna Sadama avalike suhete juht Sven Ratassepp.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.