Kuigi veel eelmisel nädalal rääkis Eesti
Raudtee avalike suhete juht, et ettevõtte töös erilisi muudatusi ei ole, koostab
ettevõte siiski kriisiprogrammi, et hakkama saada olukorras, kus Venemaalt
tulevad kaubaveod on järsult vähenenud.
Praegu on selge, et mais väheneb Eesti Raudtee vedude maht üle 50%, mistõttu valmistab Eesti Raudtee juhatuse esimehe Kaido Simmermanni sõnul nädala lõpuks ette kriisiprogrammi, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
"Tõenäoliselt laseme osa inimesi puhkusele ja vaatame üle töögraafikud," ütles Simmermann.
Kui kriis jätkub, siis on suvel oodata tavapärase 30-32 rongipaari asemel kuni 15 rongipaari päevas. Samas on Simmermann kindel, et ka vähenenud mahu juures suudetakse tasuda ettevõttele antud laene ja maksta välja palgad.
Transiidiketi teine ots Tallinna Sadam ootab esialgu ära, mis toimub 8. ja 9. mail. "Meil ei ole praegu kriisiplaani," ütles Tallinna Sadama avalike suhete juht Sven Ratassepp.
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.