Soome rahvuslik lennufirma Finnair otsustab
järgmise aasta esimesel poolel oma Eesti tütarfirma Aero Airlines'i edasise
ärisuuna, üks võimalustest on teha Aerost Finnairi tšarteroperaator.
2002. aastal asutatud Aero teenindab hetkel kuue ATR72 turbopropellerlennukiga Lõuna-Soome ja Baltikumi liine, kuid kuna lennukid on vananemas - nende keskmine vanus on üle 15 aasta - ja neid asendada ei kavatseta, on äristrateegias vaja teha muudatusi. Finnairi juhatuse esimees Jukka Hienoneni sõnul maha müüa Aerot igal juhul ei plaanita, kirjutas etv24.ee.
"Aero oli Finnairi sünninimi, juba sel põhjusel ei saa me temast loobuda," ütles Hienonen ajakirjanikele. Finnair alustas tegevust 1920ndatel aastatel Aero nime all ja esimene lend toimus Helsingist Tallinna.
Hienoneni sõnul on üks võimalus, et Aerost saab grupi tšarterreiside operaator, samuti on võimalik, et Eesti ettevõtet hakatakse kasutama lähilendudeks. "Otsus tehakse järgmise aasta esimesel poolel," ütles Hienonen.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.