• 14.12.06, 16:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Finnair otsustab Aero edasise ärisuuna poole aasta jooksul

Soome rahvuslik lennufirma Finnair otsustab järgmise aasta esimesel poolel oma Eesti tütarfirma Aero Airlines'i edasise ärisuuna, üks võimalustest on teha Aerost Finnairi tšarteroperaator.
2002. aastal asutatud Aero teenindab hetkel kuue ATR72 turbopropellerlennukiga Lõuna-Soome ja Baltikumi liine, kuid kuna lennukid on vananemas - nende keskmine vanus on üle 15 aasta - ja neid asendada ei kavatseta, on äristrateegias vaja teha muudatusi. Finnairi juhatuse esimees Jukka Hienoneni sõnul maha müüa Aerot igal juhul ei plaanita, kirjutas etv24.ee.
"Aero oli Finnairi sünninimi, juba sel põhjusel ei saa me temast loobuda," ütles Hienonen ajakirjanikele. Finnair alustas tegevust 1920ndatel aastatel Aero nime all ja esimene lend toimus Helsingist Tallinna.
Hienoneni sõnul on üks võimalus, et Aerost saab grupi tšarterreiside operaator, samuti on võimalik, et Eesti ettevõtet hakatakse kasutama lähilendudeks. "Otsus tehakse järgmise aasta esimesel poolel," ütles Hienonen.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele