Lääne-Viru maavanem kuulutas Rakvere linna
bussiliinide teenindaja leidmiseks korraldatud riigihanke võitjaks ASi ATKO
Liinid, teatas ettevõte.
ATKO Gruppi kuuluv ettevõte saab sellega õiguse sõlmida leping seitsmeks aastaks nelja Rakvere bussiliini teenindamiseks. Uus vedaja peab alustama tööd 1.jaanuaril 2007.a.
AS Atko Liinid pakkumine oli riigihanke hindamiskriteeriumide suhtes kõige soodsam pakkumine ning tema esitatud dokumendid vastasid kutse dokumentides kvalifitseerimiseks esitatud nõuetele. AS Atko Liinid pakkumise liinikilomeetri omahind oli 4,68 kr/km ja ka busside keskmine vanus ei ületanud ühte aastat.
Nimetatud riigihanke veomaht on 312,2 tuhat liinikilomeetrit. Selle täitmise aastamaksumuseks pakkus AS Atko Liinid 1,46 milj krooni.
ATKO Grupi nõukogu esimehe Arvo Sarapuu sõnul on tänavune aasta ettevõtete grupile olnud edukas: peamise konkurendi GoBusi ees napsatud võit bussiliinidele vedaja leidmiseks korraldatud riigihangetes Kuressaare linnaliinidel, Lääne-Virumaa maakonnaliinidel ja Põlvamaa maakonnaliinidel.
Sarapuu selgitusel on edukas oldud kohtades, kus riigihanke läbiviijad on suutnud pakkumise läbipaistvalt ja selgete kriteeriumide järgi korraldada.
Samas tuleb jätkuvalt ette, et mõnel pool on hanked olnud ebakorrektselt teostatud, mis viivad pikkade kohtuvaidlusteni. Näiteks Tartumaa bussihanke tingimused olid maavalitsuse poolt koostatud nii, et seal sai osaleda ja võita põhimõtteliselt vaid üks bussifirma GoBus. Praegu uurib vastutava ametniku tegevust mainitud hanke korraldamisel politsei.
ATKO Gruppi kuuluvad bussiettevõtted teenindavad praegu liine Harjumaal, Järvamaal, Lääne-Virumaal, Ida-Virumaal, Raplamaal, Jõgevamaal, Saaremaal ja Valgas. Gruppi kuulub turismiettevõte ATKO Tours, Paides Nelja Kuninga hotell, Kohtla-Järvel asuv biodiislitehas ATKO Õlitööstus jm.
Seotud lood
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.