JP Airi asutaja Jarkko Juhani Peltonen
ütles aripaev.ee-le, et lennufirma käivitati suvel ja seni on ta investeerinud
umbes 20 miljonit krooni.
"Eestis seni tšarterlennufirma puudub," põhjendas mees lennufirma asutamist Eestis. Ta lisas, et on arvestanud sellega, et esimesel aastal tuleb kahjumiga töötada. "Teise aasta lõpuks tuleb kasumisse jõuda," on eesmärk, sest kasumisse jõudes on plaanis juurde osta ka teine lennuk. Seni on firmal üks lennuk Boeing 737.
Enim kliente loodab Peltonen leida reisikorraldajate seast. "Kui aga jalgpallimeeskonnal on vaja mängima lennata, on nemadki oodatud," kommenteeris mees.Euroopa transpordisektoris on 53aastane Peltonen tegutsenud aastakümneid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Peltonen firma internetidomeen jpair.net on registreeritud Markos Argyrose nimele. Google'i abil selgus, et Peltoneni-nimeline mees oli kunagi kahte lennukit omanud Kreeka lennufirma Alexandair tegevjuht.
Äriregistri andmeil kuulub JP Air OÜ 40% ulatuses võrulasele Pille Perlile ja 60% ulatuses soomlasele Jarko Juhani Peltonenile.
Seotud lood
Harju Maakohtu teisipäevase otusega lõpetati Eesti tšarterlennufirma OÜ Skyworld Airlines (endine JP AIR OÜ) pankrotimenetlus raugemise tõttu.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.