Kui maskid välja jätta, võiks keskpäevasel Tallinna-Helsingi laeval koroonapandeemia unustada: inimesi on end laevale sättinud hulganisti, kalevipojad jutustavad kambakesti õlleklaasi taga.
Tegelikult on tänane sõit eriline, kuna sombusest Tallinnast lõuna paiku väljunud laev on üks viimaseid, millega eestlased saavad Soome tööle sõita. Põhjanaabrid on kivisse löönud karmid piirangud ning nii mõnigi ei tea, kui kauaks tuleb seekord minna. Aga kui praegu ei lähe, võib ilma jääda endale ja perele olulisest sissetulekust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallink vaidlustab piirangud
Soome valitsus tuli taas välja karmide reisipiirangutega: riiki lubatakse siseneda vaid riigi toimimiseks hädavajalike ametite esindajatel, et jõuaks testida piiril kõik sisenejad. Testidest on vabastatud vaid kaubaveo- ja logistikatöötajad.
Täna tuleb tuhandetel töötajatel langetada otsus, kas sõita kiiresti Soome või loobuda kojusõidust, ettevõtetel aga hinnata, kas lepingupartnerid võivad neid leppetrahvidega ähvardada.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.