Alexelast lahkunud Vaht: visioon ei ühtinud, minu ambitsioon oli suurem
Kui mina näen, et tuleb minna paremalt, aga Alexela, et minna vasakult, siis visioonid ei ühti, rääkis Alexelast Terminali juhatusse liikunud Alan Vaht.
Alexelast Terminali liikunud Alan Vaht Foto: Raul Mee
Vaht tõdes, et tema lahkumise taga on mitme asja kokkulangemine. Üks oli see, et ta oli Alexelas olnud juba seitse aastat, aga samas ei ühtinud ka Alexela ja tema visioonid. Samuti oli ta saanud pakkumisi teistest firmadest. “Minu ambitsioon e-mobiilsuses ära teha oli palju suurem,” ütles Vaht.
Investeerimisettevõte Eesti Talleks ja kodumaine energiakontsern Alexela ühendasid jõud, et muuta elektriautode laadimisteenus kontorihoonetes kättesaadavamaks.
Mootorikütuste müüja Terminal Oil käive kasvas mullu 74 protsenti, mille juures teeniti 3,4 miljonit puhaskasumit. Tankla emafirma maksis omanikele 100 000 eurot dividende.
Hiljutised ebameeldivad kogemused gaasi hinnaga ei julgusta Eesti transpordisektorit enam gaasiveokitesse investeerima, ehkki potentsiaali biogaasi abil “rohelisena tegutseda” oleks veel paarikümme aasta jagu, leiab ühe suurima biogaasitootja Bioforce Eesti arendusjuht Karl Koort.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.