• 25.10.23, 08:59

Tallinna linnavalitsus arutab kesklinnas piirkiiruse alandamist

"Cleantechi" saates räägime jätkusuutlikust linnaruumist ja liikumisest. Arutame, millised on kiired lahendused, mida saame teha kohe, ja kuhu suunas vaadata tulevikus. Kuidas parandada ühistransporti ja kus on ikkagi rattatee koht? Saates on Tallinna abilinnapea Madle Lippus ja tuleviku linnaruumi loova Hundipea arenduse juht Markus Hääl.
Tallinna abilinnapea Madle Lippus.
  • Tallinna abilinnapea Madle Lippus.
  • Foto: Andras Kralla
Madle Lippus leiab, et Tallinna transpordilahendusi tuleb muuta, et pakkuda alternatiive autoga liiklemisele. Kuid lisaks ühistranspordile tuleks arendada ka sõlmpunkte ja uuendada olemasolevat veeremit. Ohutuse tagamiseks tuleks Lippuse hinnangul vähendada piirkiirust.

Seotud lood

Arvamused
  • 23.10.23, 10:59
Raido Toonekurg: 3–5 aasta pärast saabub autoäris murdepunkt
Elektriautod haarasid rekordilise turuosa
Värsked müüginumbrid kõnelevad trendidest, mis panevad Euroopa autodinosaurustel püksid püüli sõeluma. Elektriautode müügi TOP 10s on Tesla ja kaks Hiina gruppi, kirjutab Modera juhatuse esimees Raido Toonekurg.
Uudised
  • 18.10.23, 13:13
Ööbussid sõidavad Tallinnas vähemalt aasta lõpuni
Tallinna ööbusside pilootprojekt jätkub vähemalt kuni selle aasta lõpuni. Alates 1. novembrist kohandatakse väljumispäevi ja kellaaegu vastavalt sellele, millal on teenuse kasutajaid olnud kõige rohkem.
Saated
  • 18.10.23, 13:35
Eesti ühistranspordis valitseb kannibalism
Tasuta ühistransport andis Eestis edukalt toiminud kommertsalustel bussiliiklusele surmahoobi, nüüd tegeldakse veel omamoodi kannibalismiga, süües ühe transpordiliigiga välja teisi, nentis Autoettevõtete Liidu ja Hansabussi juhatuse liige Indrek Halliste saates „Äripäeva TOP“.
Uudised
  • 17.10.23, 09:44
Eesti surus gaasibusside kasutusperioodi pikenduse Euroopas läbi
Ministrid leppisid Euroopa Liidu keskkonnanõukogus kokku raskeveokite CO2-heite normide muutmises, millega kehtestataks pärast 2030. aastat uutele raskeveokitele, sh linnaliinibussidele senisest rangemad heitenormid. Nõukogus leidis pikkade läbirääkimiste tulemusena toetust Eesti ettepanek võimaldada biometaaniga sõitvatele linnaliinibussidele pikemat üleminekuaega võrreldes Euroopa Komisjoni pakutuga.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele