• 25.10.23, 08:59

Tallinna linnavalitsus arutab kesklinnas piirkiiruse alandamist

"Cleantechi" saates räägime jätkusuutlikust linnaruumist ja liikumisest. Arutame, millised on kiired lahendused, mida saame teha kohe, ja kuhu suunas vaadata tulevikus. Kuidas parandada ühistransporti ja kus on ikkagi rattatee koht? Saates on Tallinna abilinnapea Madle Lippus ja tuleviku linnaruumi loova Hundipea arenduse juht Markus Hääl.
Tallinna abilinnapea Madle Lippus.
  • Tallinna abilinnapea Madle Lippus.
  • Foto: Andras Kralla
Madle Lippus leiab, et Tallinna transpordilahendusi tuleb muuta, et pakkuda alternatiive autoga liiklemisele. Kuid lisaks ühistranspordile tuleks arendada ka sõlmpunkte ja uuendada olemasolevat veeremit. Ohutuse tagamiseks tuleks Lippuse hinnangul vähendada piirkiirust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Arvamused
  • 23.10.23, 10:59
Raido Toonekurg: 3–5 aasta pärast saabub autoäris murdepunkt
Elektriautod haarasid rekordilise turuosa
Värsked müüginumbrid kõnelevad trendidest, mis panevad Euroopa autodinosaurustel püksid püüli sõeluma. Elektriautode müügi TOP 10s on Tesla ja kaks Hiina gruppi, kirjutab Modera juhatuse esimees Raido Toonekurg.
Uudised
  • 18.10.23, 13:13
Ööbussid sõidavad Tallinnas vähemalt aasta lõpuni
Tallinna ööbusside pilootprojekt jätkub vähemalt kuni selle aasta lõpuni. Alates 1. novembrist kohandatakse väljumispäevi ja kellaaegu vastavalt sellele, millal on teenuse kasutajaid olnud kõige rohkem.
Saated
  • 18.10.23, 13:35
Eesti ühistranspordis valitseb kannibalism
Tasuta ühistransport andis Eestis edukalt toiminud kommertsalustel bussiliiklusele surmahoobi, nüüd tegeldakse veel omamoodi kannibalismiga, süües ühe transpordiliigiga välja teisi, nentis Autoettevõtete Liidu ja Hansabussi juhatuse liige Indrek Halliste saates „Äripäeva TOP“.
Uudised
  • 17.10.23, 09:44
Eesti surus gaasibusside kasutusperioodi pikenduse Euroopas läbi
Ministrid leppisid Euroopa Liidu keskkonnanõukogus kokku raskeveokite CO2-heite normide muutmises, millega kehtestataks pärast 2030. aastat uutele raskeveokitele, sh linnaliinibussidele senisest rangemad heitenormid. Nõukogus leidis pikkade läbirääkimiste tulemusena toetust Eesti ettepanek võimaldada biometaaniga sõitvatele linnaliinibussidele pikemat üleminekuaega võrreldes Euroopa Komisjoni pakutuga.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimased uudised

Uudised
  • 30.05.25, 11:57
Eestist saab nüüd Lux Expressiga Palangasse ja Klaipėdasse
Uudised
  • 30.05.25, 11:35
Vestlusring | Ökonomist: USA tollitariifide trall tuleb Eestis tarneahela juhtimisest lihtsalt välja tõsta
Iga päev tuleb uusi uudiseid ja neid võiksid töösturid jälgida
Uudised
  • 30.05.25, 11:28
Kirjade ja pakkide saatmise hind tõuseb 1. juulist
Uudised
  • 30.05.25, 11:00
Air Balticu uue tegevjuhi kohale on üle 40 huvilise 30 riigist
Ajutine tegevjuht usub, et viie aasta pärast on Air Balticu lennukipark kaks korda suurem.
Uudised
  • 30.05.25, 01:04
Eesti mängib transpordisektori kliimakohustuste täitmisel tulega
Fossiilkütuste osakaal on hoopis kasvanud, ETS2 kardetakse enne valimisi nagu tuld: iga tegemata jätmine saab ühel hetkel karistatud.
Uudised
  • 29.05.25, 15:43
Liiklus Sauga–Pärnu 2+2 ehituslõigul suunatakse uuele trassile
Uudised
  • 29.05.25, 15:33
Hoiatus: sotsiaalmeedias levib valeinfo juhilubade väljastamisest Eestis
Uudised
  • 29.05.25, 14:32
Eesti parim tarneahelajuht 2025 on snäkitootja Ellyt Talv
Antsla vallast Võrumaal on loodud globaalne tarneahel! Ellyt Talv edendab ka Vietnami põllumajandust luues farmeritele tarneahela Euroopasse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Logistikauudised esilehele