Autor: Tõnu Einasto • 3. oktoober 2023
E-poega välisturge vallutades toob edu kohalikuna käitumine
Iga e-kaupleja eesmärk võiks olla rahvusvahelistumine ja välisturgudel edu saavutamine. Sihtturu klienditeenindus, makselahendused ja muu on üks osa suurest pildist, mille peale tuleb mõelda, et välismaale müües õnnestuda.
Packeta Baltimaade võtmekliendihaldur Rainer Põld räägib Äripäeva raadio sisuturundussaates e-poega välisturgudele sisenemisest.
Foto: Erakogu
Lisaks toimivale tarneahelale on oluline tunda kohaliku riigi seadusi ja trende kodulehtede ülesehituses, ent tuleb osata koostada ka tekste ja planeerida turundust. Välisturgude positsioneerimise aitab lihtsamaks teha info, kuidas klient tavaliselt e-poes ostleb ja kuidas pakki soovib kätte saada.