Rääkisime Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis ootamatutest ja ränkadest reisipiirangutest Suurbritannias ja nende mõjust globaalsele majandusele Euroopa Liidu transpordi peadirektoraadi juhi Henrik Hololeiga.

- Veokijärjekorrad Suurbritannias Kentis pärast seda, kui Prantsusmaa sulges oma piirid.
- Foto: Stephen Lock
Hololei tunnistas Äripäeva raadiole, et Euroopa riigid käitusid lendusid Suurbritanniaga sulgedes kooskõlastamata. "Riikidel on õigus lende sulgeda, kuid see tulnuks teha kooskõlastatult Euroopa Komisjoniga, ehk sellistest otsustest tuleks eelnevalt teavitada. Paraku ka Eesti andis sellest otsusest meile teada alles eile (esmaspäeval, 21. detsembril-toim), ehk päev pärast otsuse langetamist," tunnistas Hololei.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Lisatud Girteka Logisticsi kommentaar
Prantsusmaa peatas ajutiselt transpordi üle Calais' väina, mida ületab 10 000 veokit päevas. Nii Eurotunnel kui ka Doveri sadam on esialgu 48 tunniks suletud, Brexit võib kaubavahetust veelgi keerulisemaks muuta.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.