• 30.07.25, 11:52

Selveri lahkumine viis Smarten Logisticsi miinusesse, kuid muutis sisemiselt tugevamaks

Logistikasektori üks olulisemaid tegijaid Eestis, Smarten Logistics, lõpetas 2024. aasta kerge käibelangusega ning paarisaja tuhande euro suuruse kahjumiga. Selveri lahkumisega kaasnenud “tururaputus” sundis aga ettevõtet fokusseerima enam kvaliteedile, töökindlusele ja sisemisele efektiivsusele.
Selveri lahkumine viis Smarten Logisticsi miinusesse, kuid muutis sisemiselt tugevamaks
  • Foto: Smarten Logistics
Smarten Logistics kontserni konsolideeritud netokäive oli 2024. aastal 19,3 miljonit eurot, aasta varem oli see 19,8 miljonit. Majandusaasta lõpetati 213 000-eurose kahjumiga, mis on võrreldes 2023. aasta 95 000eurose kasumiga üsna järsk muutus, kuid 2022. aasta ligi 1,7 miljoni euro suuruse kahjumiga võrreldes siiski üsna tühine.

Seotud lood

Arvamused
  • 18.03.25, 11:08
Mark Paves: targad otsused logistikas annavad tugevama positsiooni
Kulude kasv on pärssinud logistikaettevõtete arengut ja innovatsiooni. Ka käesolev aasta ei tule lihtne, aga keegi ei võta hoogu maha, et oodata. Vastupidi – kes teeb praegu tarku otsuseid, on aasta pärast tugevamas positsioonis, kirjutab oma arvamusloos Smarten Logisticsi tegevjuht Mark Paves.
Uudised
  • 10.04.24, 10:46
Smarten katsetas erinevaid robotlahendusi: „ilma nendeta enam konkurentsis ei püsi!“
Smarten Logistics katsetas oma ladudes mitut uut robotlahendust, et leida uusi mooduseid tööprotsesside kiirendamiseks laos ja konkurentsipositsiooni tugevdamiseks. „Innovatsioon on logistikas edukas olemiseks möödapääsmatu,“ nentis Smarten Logisticsi haldus- ja hankejuht Rauno Siion.
TOP
  • 27.03.24, 09:09
TOP 20: Laondussektori suurimad käibemuutjad
Kui logistikud ja transpordiettevõtted võitlevad juba aastaid erinevate väljakutsetega, tegutseb laondussektor märksa stabiilsemalt ning sektori ettevõtete käivetes ei olnud läinud aastal ei järske kukkumisi, ega hüppelisi kasve. Kui mõni üksik erand välja arvata.
Arvamused
  • 05.12.23, 13:17
Mark Paves: pea ees rohepöördesse tormamisel on oht nina veriseks saada
Eesti tahab küll olla igas võidujooksus esimene, kuid rohepöördes peame võtma mõõdukama tempo ning jälgima, et me ei kaotaks oma konkurentsivõimet. Kes esimesena läbi seina rammib, saab kõige rohkem veriseks, ülejäänud astuvad lihtsalt läbi augu, kirjutab oma arvamusloos Smarten Logistici tegevjuht Mark Paves.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele