• 20.01.20, 15:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Antti Moppel: 2020 – ootame kütuseaktsiisi langetamist

Kütuseturg alustas 2020. aastat hinnašokiga, mis järgnevaks aastaks erilist optimismi ei sisenda, kirjutab Olerexi osanik ja nõukogu esimees Antti Moppel vastuseks Äripäeva juhtide ja arvamusliidrite küsitlusele.
Antti Moppel.
  • Antti Moppel.
  • Foto: Andras Kralla
Teisalt on kombeks alustada aastat heade soovidega ja ootusega, et uus aasta tuleks vanast parem. 2020. aastasse läheme Eesti ajaloo kõrgeima miinimumpalgaga, Euroopa idaosa ühe kõrgeima keskmise palgaga, 6,5% palgakasvu ja 2,3% majanduskasvu prognoosidega. Koos tööjõupuudusega tähendab see, et kohusetundliku inimese elujärg pigem paraneb, ta peab vähem heitlema eksistentsiaalsete probleemidega ja saab rohkem pühenduda tulevikuplaanide tegemisele: näiteks otsustada selle üle, kuidas toimida pensionireformi käigus vabatahtlikuks muutuva teise pensionisambaga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele