Kui oktoobris oli muutus eelmise aasta oktoobriga -1%, siis novembris -0,7%. Põhjustest on esikohal suure tõenäosusega tarbijate ebakindlus – inimesed on ettevaatlikud ja oodatakse positiivseid uudiseid. Peale Euribori languse neid paraku väga hetkel ei ole.
Kliimaministeerium andis ülevaate enda haldusalas 1. jaanuaril 2025. aastal jõustuvatest olulisematest seadusemuudatustest. Nii mõnigi neist puudutab otseselt või kaudselt ka logistikasektorit.
Suure tõenäosusega valitseb uue aasta esimeses kvartalis Eesti autoturul vaikelu, eriti just eraklientide osas. Kas autoostjate soovid ja võimalused taastuvad, sõltub pigem Eesti makromajanduslikust olukorrast.
Ilmselt on järgmisel aastal majanduslikult natuke kergem, aga optimism tuleb raskelt, kirjutab transiidi- ja majandusekspert Raivo Vare vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.