• 21.08.25, 09:54

Ministeerium eraldas Elroni vedurijuhtidele 450 000 eurot

Regionaal- ja põllumajandusministeerium eraldab Elronile 450 000 eurot, et katta vedurijuhtide suurenenud palgakulu.
Elroni ärikuludest 45 protsenti moodustavad Eesti Raudteele ja Edelaraudteele makstavad taristutasud.
  • Elroni ärikuludest 45 protsenti moodustavad Eesti Raudteele ja Edelaraudteele makstavad taristutasud.
  • Foto: Raul Mee

Seotud lood

Uudised
  • 05.08.25, 20:44
Vedurijuhtide puudus sunnib Elroni rongid busside vastu vahetama
Tartu–Koidula rongiliini kõiki väljumisi teenindatakse 6.–31. augustini vedurijuhtide nappuse tõttu erakorraliselt bussidega. Argipäeviti on Tartu – Koidula liinil tavapäraselt neli ja nädalavahetustel kuus väljumist päevas.
Uudised
  • 18.07.25, 11:30
Nädalalõppudel käivitub täiendav Tallinna–Tartu–Riia rongiühendus
Elron ja Läti reisirongioperaator AS Pasažieru vilciens (Vivi) käivitavad alates 18. juulist nädalalõppudel täiendava Tallinna–Tartu–Riia ühenduse. Rong väljub reedeti, laupäeviti ja pühapäeviti Tallinnast kell 13:23, Tartust kell 16:14 ja saabub Riiga kell 20:17.
Uudised
  • 16.01.25, 08:45
Rajatav Soodevahe depoo koondab nii Elroni kui Rail Baltica rongide hoolduse
Regionaal- ja Põllumajandusministeerium eraldab neli miljonit eurot Harjumaale Soodevahe külla uue, 1520 mm rööpmelaiusega rongide hooldusdepoo projekteerimiseks. Uus depoo hakkab lisaks 1425 mm rööpmega Rail Baltica rongide hooldamisele asendama ka kitsaks jäänud Elroni Pääsküla depood.
Uudised
  • 15.02.24, 11:21
Galerii: vaata, millised hakkavad välja nägema uued Škoda rongid
Eesti jaoks ehitatavatest uutest Škoda reisirongidest esimese ehitus on lõppenud ja saadeti Škoda Grupi Ostrava linnas (Tšehhi Vabariik) asuvast tehasest ettevõtte Pilseni linnas (Tšehhi Vabariik) asuvasse tehasesse testimisele. Hiliskevadel jõuavad kaks esimest elektrirongi testsõitudeks Eesti raudteedele.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele