Volkswagen uuendas täielikult oma Transporter mudeliperekonda, mis otsib konkurentsitihedal turul oma eeliseid võidetud millimeetritest ja kilogrammidest ning laiast valikust jõuajamitest. Baltimaade publikule esitleti uuenenud kaubikuid läinud nädalal Riias.

- Transporteri uuenenud mudelipõlvkonda esitleti läinud nädalal Riias.
- Foto: Arturs Martinovs
Kokkusattumustes on alati oma võlu. Nii jõuab täielikult uuendatud Volkswagen Transporter teedele täpselt sobivaks ajaks, et tähistada 75 aasta täitumist Volkswageni tarbesõidukite sünnist. Nimelt alustati 1950. aastal väikebussi T1 tootmist. Eksimatult äratuntava välimusega Bullist kujunes silmatorkav sõiduk, mille roll ühiskonnas kasvas pelgalt autonduse piiridest kaugele välja.
Inimeste ja kaupade sõidutamisele lisaks sümboliseerib Bulli vabadust ja tulevikku. Nüüd on mitmeotstarbeline kaubik koondnimega T7 – tähistab seitsmendat põlvkonda – esimest korda saadaval ka pistikhübriidina ja elektrisõidukina.
Transporteri kõrval tuuakse turule ka uus Caravelle, ehk Volkswageni väikebuss. Hamburgis aga tehakse juba testsõite ID. Buzzil põhineva isejuhtiva süstiktranspordiks mõeldud sõiduvahendiga, mis loodetakse reaalselt kasutusele võtta paari aasta pärast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaubalogistika täisteenust pakkuv Via 3L astus juunis otsustava sammu viimase miili vedude elektrifitseerimise suunas. Võib lausa öelda, et julge sammu, sest esimese Eesti ettevõttena soetati endale Hiina päritolu suurkaubik Maxus eDeliver 9. Kas esimesed paar kuud igapäevast tööd kinnitavad ka vanasõna, et julge hundi rind on rasvane?
Varem kaks elektrilist Scania raskeveokit soetanud A. Le Coq lisas oma autoparki veel kaks elektriveokit. Sedapuhku on tegemist Volvo FM seeria autodega, millest üks on Eesti esimene täiselektriline sadulveok.
Northvolt andis sisse pankrotiavalduse
Euroopa Autotootjate Liidu ACEA andmetel vähenes uute veokite registreerimine Euroopa Liidus 2025. aasta esimeses kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 16%, kuid elektriveokite registreerimine kasvas suisa 50,6%. Ilusa numbri taga peitub aga nii rõõmu-, kui valupisaraid.
Jaapani autotootja alustas Hiinas elektriauto müügiga, mille kõige odavam versioon maksab 13 400 eurot. Esimese tunniga telliti 10 000 sõidukit.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.