Auve Tech avalikustas tehisintellektiga täiendatud MiCa 2.0 versiooni
Ligi 50 tarka autot tootnud Auve Tech on uuendanud MiCat: arvutiintellektiga (AI) tarkvara, sujuvam sõit ja parem võimekus linnaliikluses. Uue MiCa 2.0 tutvustus toimus sel nädalal toimuva Latitude 59 ürituse raames.
MiCa 2.0 esitlus toimus Latitude 59 raames 23. mail.
Foto: Tõnu Tramm
MiCa 2.0 tehisintellekti kasutamise autonoomses sõidus viib täiesti uuele tasemele Auve Stack 2.0 tarkvara, mis suudab ennetada jalakäijaid ja ootamatuid objekte, tagab sujuvama ja täpsema sõiduki juhtimise, oskab automaatselt läbida ristmikke ja ülekäiguradasid ning reageerib dünaamiliselt möödasõitudele.
Eesti ettevõtte Auve Tech loodud uusima põlvkonna autonoomne sõiduk MiCa alustas Eesti aja järgi eile õhtul opereerimist Floridas West Palm Beachi kesklinnas. MiCale on väljastatud USA numbrimärgid ning luba sõita avatud liikluses 1,5 kilomeetri pikkusel rajal.
Hiljuti uue põlvkonna isejuhtivat sõidukit MiCa esitlenud Eesti tehnoloogiaettevõte AuveTech teatas, et alustab koostööd Softbank Groupi tütarfirmaga Boldly Inc, et ühiselt siseneda Jaapani turule.
Jaapani peaminister Fumio Kishida sõitis esmakordselt autonoomse sõidukiga, milleks oli Eesti tootja Auve Techi arendatud MiCa, mis teenindab reisijaid Visoni kuurordis Jaapanis.
Intelligentse transpordi koostöövõrgustiku ITS Estonia liikmetest koosnev äridelegatsioon külastas Saksamaal Hamburgis toimuvat konverentsi ITS World Congress, mis on maailma suurim nutika liikuvuse kongress. Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi asekantsleri Ahti Kuninga juhitud 50-liikmeline era- ja avaliku sektori esindajatest koosnev delegatsioon on Eestist läbi aegade suurim.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.