Ekspert selgitab: millised on kasutatud auto ostja õigused, kui sõiduk ei sobi või läheb katki
Longo grupi müügidirektor Rainer Uukkivi selgitab, millistel tingimustel pakuvad automüüjad garantiid kasutatud sõidukitele ning kas pettumust valmistanud auto on võimalik müüjale tagastada.
Uukkivi sõnul kaitsevad autoostjate õigusi mitmed Euroopa Liidu eeskirjad. Näiteks võib ostja liisingulepingust 14 päeva jooksul põhjendust esitamata taganeda. Üldjuhul ei kanna liisinguandja enne selle tähtaja möödumist müüjale raha üle, sest ostu-müügilepingust ei saa sama lihtsalt taganeda. Kui auto on kliendile üle antud, peab autoostja liisingust või väikelaenust loobudes leidma muud võimalused sõiduki väljaostmiseks.
Eurostauto teatas sotsiaalmeedia vahendusel, et on sõlminud edasimüügilepingu Soome päritolu ettevõttega Novus Cars, kes esindab Soomes, Rootsis ja Baltikumis DFSK ja Skywell sõidukeid.
Pealtnäha turvalised parklad ei olegi nii ohutud. ERGO kindlustuse andmetel toimub 40% kõikidest sõidukikahjudest just parklates ja keskmise kahju suurus on 1200 eurot, viimase aasta kulukaim õnnetus läks maksma 15 000 eurot.
Sõidukijagamise kasutamine on Eesti tarbijate seas jätkuvalt kasvutrendis. Selle aasta esimese kuue kuuga kasvas nii sõitude arv kui läbitud kilometraaž, üha enam tehakse sõite ka piiri taha.
Eile Tartut tabanud üleujutusest tekkinud minitiikide ning vee alla jäänud parklate ja tänavate tõttu said päris mitmed sõidukid olulisi veekahjusid. Balcia kindlustuse ekspert selgitab, millisel juhul aitab välja kindlustus ning kuidas ennast ja oma sõidukit sellisel olukorras parimal viisil kaitsta.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.