Juuni keskel kutsus Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsioon (ELEA) kokku laiapõhjalise ümarlaua, et alustada sisulisi arutelusid leidmaks lahendusi kaubaveo ajutise parkimise ja peatumise probleemile.

- Seadusemuudatuse valguses, mis keelustab parkimise ja peatumise kõnniteedel, on paljude ettevõtete jaoks muutunud kaubaveod väga keeruliseks.
- Foto: Andras Kralla
Ümarlauast võtsid osad mitmed ELEA liikmed, aga ka näiteks Politsei- ja Piirivalveamet, Tallinna Linnavalitsuse esindajad eesotsas Kristjan Järvani ja Madle Lippusega, Tallinna Linnaplaneerimise Amet, Kliimaministeerium, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda, Tallinna Transpordiamet, Eesti Kaupmeeste Liit, Eesti Linnade ja Valdade Liit ning väiksemate omavalitsuste esindajad jpt.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.