Juuni keskel kutsus Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsioon (ELEA) kokku laiapõhjalise ümarlaua, et alustada sisulisi arutelusid leidmaks lahendusi kaubaveo ajutise parkimise ja peatumise probleemile.

- Seadusemuudatuse valguses, mis keelustab parkimise ja peatumise kõnniteedel, on paljude ettevõtete jaoks muutunud kaubaveod väga keeruliseks.
- Foto: Andras Kralla
Ümarlauast võtsid osad mitmed ELEA liikmed, aga ka näiteks Politsei- ja Piirivalveamet, Tallinna Linnavalitsuse esindajad eesotsas Kristjan Järvani ja Madle Lippusega, Tallinna Linnaplaneerimise Amet, Kliimaministeerium, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda, Tallinna Transpordiamet, Eesti Kaupmeeste Liit, Eesti Linnade ja Valdade Liit ning väiksemate omavalitsuste esindajad jpt.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.