Transpordiamet töötas välja kergliiklusmudeli „Potentsiaalsed jalgsi ja rattaga liikumised“. Rakendus kajastab võimalikke lühimaid teekondi elukohast lähimatesse esmavajadusega sihtkohtadesse nagu töökoht, haridusasutus, toidupood ja ühistranspordipeatused ja nende ühenduste potentsiaalset kasutajate arvu praeguse maakasutuse kontekstis.
„Jalgratta- ja jalgteedest räägitakse peamiselt linnakeskkonna kontekstis, kuid just maal elavad inimesed on kõige enam autost sõltuvad, sest muud transpordivõimalused puuduvad. Seega on oluline pöörata tähelepanu ka maapiirkondade elanikele, et parandada nende liikumisvõimalusi ja tagada neile vajalikud teenused,“ ütles transpordiameti kergliikluse ekspert Kadi Pihlak.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.