Omniva rahvusvahelise äri juht: logistikasektoris jäävad ellu kõige paindlikumad
Käesolev aasta tõotab pakkuda logistikafirmadele korralikku väljakutset, millest väljuvad võitjana kiired, nutikad ja paindlikud ettevõtted, tõdeb Omniva rahvusvahelise äri üksuse juht Sven Kukemelk.
Omniva rahvusvahelise äri üksuse juht Sven Kukemelk. Foto: Egert Kamenik
Logistikasektori jaoks oli möödunud aasta katsumusterohke. Lisaks kestvale sõjategevusele Ukrainas tekkisid uued kriisid, mis venitasid rahvusvahelise transpordi tarneahelad veel pikemaks ja kergitasid ettevõtete kulud taevasse.
Eesti iduettevõte VOOL tarnib Omnivale lähema viie aasta jooksul 300 elektriauto laadijat, mis paigutatakse üle Eesti, et kulleritel oleks võimalik kasutada oma tööks kõikjal elektriautosid. Esimesed ligi 50 laadijat pannakse paika juba tänavu Tallinnas, aga ka Tartus, Kuressaares ja Rakveres.
Eesti Post ASi tütarettevõte Omniva LT Sorting avab 2024. aasta teises kvartalis Kaunases uue automatiseeritud sorteerimiskeskuse. Uue keskuse ehitust finantseerib 27 miljoni euro suuruse rohelaenuga SEB Pank AS.
Lõppenud aastal tellisid eestlased ettevõtetest pakiautomaatidesse 14,3 miljonit pakki, mis on ligi kaks miljonit pakki ehk 15,5% rohkem kui aasta varem, teatab Eesti E-kaubanduse Liit.
Pühadeaeg ja aasta lõpp oli Omniva jaoks tavapärasest rahulikum, kuid eraklientidele väljastatud pakkide arv kasvas ligi protsendi võrra. Kõige rohkem pakke telliti Eestisse Hiinast ja saadeti Leetu.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.