• 16.08.23, 13:12

Odessa sadamast väljus esimene laev pärast teraviljaleppe lõppu

Ukraina taristuminister Oleksandr Kubrakov teatas oma Facebooki lehel, et Odessa sadamast väljus Hongkongi lipu all sõitev konteinerlaev Joseph Schulte, mille pardal on üle 30 000 tonni kaupa.
Konteinerlaeva Joseph Schulte pardal on üle 30 000 tonni kaupa.
  • Konteinerlaeva Joseph Schulte pardal on üle 30 000 tonni kaupa.
  • Foto: FB/Alexander Kubrjakov
Kubrakovi sõnul liigub konteinerlaev Bosporuse poole Ukraina poolt tsiviillaevadele kehtestatud ajutise koridori kaudu, mille Ukraina pakkus välja rahvusvahelisele mereassotsiatsioonile IMO ning mis tunnustab riigi õigust vabale kaubanduslikule laevaliiklusele.

Seotud lood

Uudised
  • 28.07.23, 07:30
Leedu nügib Euroopat toetama Ukraina teraviljavedu Balti sadamate kaudu
Leedu välisminister Gabrielius Landsbergis saatis koos transpordi- ja kommunikatsiooniminister Marius Skuodise ning põllumajandusminister Kęstutis Navickasega Euroopa Komisjoni juhtidele ühise kirja, milles tegi ettepaneku tugevdada transpordikoridori Ukraina ja Balti riikide vahel, et tagada Ukraina teravilja alternatiivne ekspordikanal.
Uudised
  • 21.07.23, 16:58
Kertši silla kahjustamine mõjutab Vene logistikat ja oluliselt
Krimmi viiva Kertši silla kahjustamine mõjutab kindlasti Vene logistikat ja seda üsna suurel määral, märkis kolonel Tarmo Kundla kaitseväe peastaabist tänasel pressikonverentsil olukorda Ukraina rindel avades.
Uudised
  • 05.06.23, 15:40
Eesti juust, või ja šokolaad - kuidas Eesti toit Venemaale jõuab?
„Vaat see on saladus,“ ütleb inimene, kes müüb Eestist saadud kaupa Venemaa veebipoes. Ta ei ole nõus vastama, kuidas kaup praegu Eestist üle piiri jõuab.
Uudised
  • 25.05.23, 11:13
Eesti laevafirma veab kaupa Venemaale ja Venemaalt välja
Euroopa sadamate vahet tüürivad Hansa Shippingu laevad jõuavad sageli ka Venemaale, ettevõtte juhi kinnitusel on nende alustel veetava kauba omanikuks valdavalt Euroopa Liidu firmad.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele