Põhja piirkonna ühistranspordis toimub juulist suur muudatus
1. juulil 2023 laieneb seni Harjumaa sõitjale tuttav tsoonisüsteem Raplamaale, Lääne-Virumaale ja Läänemaale. Iga peatus on määratud tsooni lähtuvalt alast kus peatus paikneb ja hind muutub ületades tsoonipiiri.
Alates 01. juulist muutb ka vedaja Raplamaal: AS Go Bus vahetab välja senise vedaja Hansa Bussiliinid ASi.
Uus piletisüsteem loob sõitjatele võimaluse soetada perioodipiletid, mis püsisõitjale annavad hinnavõidu. Lisaks on loodud mitmeid maakonnaüleseid perioodipileti tooteid.
Lähinädalatel Kliimaministeeriumi suunduv MKMi värske transpordi asekantsler Sander Salmu tunnistab intervjuus logistikauudistele, et mitte kõik Euroopa Liidu otsused ei ole kivisse raiutud ning ka praegu on Euroopa Kohtus kaks vaiet, kus Eesti on hageja rollis. Lisaks kavatseb ta jätkata võitlust selle nimel, et Eesti saaks ka pärast 2030 aastat jätkata linnatranspordis biogaasi kasutamist.
Bussisektoris on märgata mitmeid positiivseid trende, kuid endiselt on palju prognoosimatust. See kõik eeldab sektoris põhjalikku reformi, mida laias laastus võiks läbi viia kolmes etapis, kirjutab logistikauudiste arvamusliidrite küsitluse raames Hansabussi tegevjuht Indrek Halliste.
Viimastel kuudel on hoogustunud debatt Eesti ühistranspordi konkurentsivõime ja efektiivsema korralduse üle. Elron näeb, et uue valitsustsükli algusega oleks hea aeg teha restart ka ühistranspordi planeerimises. Eesmärgiks peaks olema isikliku autoga konkureeriva teenuse pakkumine üle Eesti.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.