Varkaus olev akutehas on seisnud 2019. aastast saadik.
Foto: Skeleton Technologies
Lisaks asutab Skeleton Aalto ülikooli juurde ka uurimis- ja tootearendusmeeskonna, mida asub juhtima liitiumiinakude arendusega tegelenud Kai Vuorilehto.
Skeleton Technologies ja autotööstusettevõtte Martinrea International Inc asuvad elektrifitseerima Põhja-Ameerika ja Euroopa suurlinnade jäätmeveokeid, et vähendada nende süsinikuheidet. Koostöö pikemaajalisem eesmärk on pakkuda raskeveosektorile tõhusat ja ohutut elektrifitseerimistehnoloogiat.
Eesti teadlased Jaan Leis, Mati Arulepp ja Anti Perkson nomineeriti Euroopa Patendiameti teatel Euroopa Aasta Leiutaja innovatsiooniauhinnale. Töö, mis konkursil silma jäi, võiks aidata fossiilkütustelt puhtale energiale üle minna.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.