• 24.03.23, 10:11

Eesti arutab, mida arvata raskeveokite süsinikuheitme normidest

Keskkonnaministeerium arutab koos ettevõtete ja teiste huvitatud osapooltega, milline seisukoht võtta Euroopa Komisjoni tehtud ettepaneku suhtes karmistada pärast 2030. aastat raskeveokite süsinikuheitme norme.
Euroopa Komisjon leiab, et raskeveokid ei panusta piisavalt Euroopa rohelise kokkuleppe eesmärgi täitmisesse
  • Euroopa Komisjon leiab, et raskeveokid ei panusta piisavalt Euroopa rohelise kokkuleppe eesmärgi täitmisesse
  • Foto: LIIS TREIMANN
Keskkonnaministeeriumi kliimaosakonna nõuniku Silver Sillaku sõnul leiab komisjon, et raskeveokid ei panusta hetkel piisavalt Euroopa rohelise kokkuleppe eesmärgi täitmisesse. „Eesti maanteetranspordi heitkogused on aasta-aastalt suurenenud. Raskeveokite heitkogused omakorda moodustasid kogu Eesti maanteetranspordi heitmetest 2020. aastal umbes viiendiku,“ selgitas Sillak.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 14:44
Kas ettevõtte autopark töötab sinu kasuks või vastu?
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele