Kuulutati välja Rail Baltica põhitrassi II lõigu ehitushange, ehitus võib alata juba sel sügisel
Kui kuu aega tagasi kuulutas Rail Baltic Estonia välja raudtee põhitrassi esimese ehitushanke, siis tänaseks on hankes ka juba järgmine lõik, mille ehitus võib alata Harjumaal juba sel sügisel.
Rail Baltic Estonia juhatuse esimees Anvar Salomets.
Foto: Raul Mee
„Kui kõik plaanipäraselt läheb, saame juba selle aasta sügisel alustada Rail Baltica põhitrassi ehitamisega ka Harju maakonnas, kus ehitaja peab asuma lahendama Ülemiste terminali juurest algavat trassiosa. Kindlasti tahame alanud aastal kuulutada välja veel vähemalt paar põhitrassi lõikude ehitushanget,“ selgitas Rail Baltic Estonia juhatuse esimees Anvar Salomets.
Tallinna linnavalitsus kehtestas Rail Balticu Ülemiste reisiterminali ja seda ümbritseva ala detailplaneeringu. Planeeringu järgi luuakse Ülemistele eri liikumisviise ühendav transpordisõlm, millega paraneb oluliselt ühistranspordi kasutusmugavus ning muutub täiendavalt inimmõõtmeliseks piirkonna avalik ruum.
Esimese hankega pannakse maha 10 kilomeetrit rööpaid
Rail Baltic Estonia juht Anvar Salomets rääkis, et Rail Baltica saaks 2030. aastaks valmis küll, kui Euroopa Liit rahakraane kinni ei keera. Äsja kuulutas riigifirma välja hanke Rail Baltica põhitrassi esimese 10 kilomeetri ehitamiseks.
Liiklusele avati Assaku viadukti üks sõidusuund Tallinna-Tartu maanteel, mis tähistab tööde lõppemist tulevase Rail Baltica raudtee ja olulise liiklusmagistraali ristumisel.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.