Autor: Logistikauudised.ee • 8. november 2022
Kullerfirma palkab ostuhulluse ajaks 60 lisatöötajat
Novembris toimuvate e-smaspäeva ja musta reede kampaaniate ajal kasvavad e-kaubanduse ja pakkide saatmise mahud tavapärasega võrreldes hüppeliselt, mistõttu suurendab kulleri- ja logistikaettevõte DPD Eesti oma teenindusvõimekust ning palkab hooajalise lisatööjõuna 60 inimest.
Valmistudes hilissügisteks ostupidudeks ja jõuludeks lisas DPD oma 55 populaarsemale olemasolevale pakiautomaadile juurde ligikaudu 2000 erinevas suuruses pakikappi üle kogu Eesti.
Foto: DPD Eesti
„E-kaubanduse ning pakkide saatmise aasta tipphetk langeb alati novembri ja detsembri kuudele, mil toimuvad suured ülemaailmsed ostukampaaniad ja mida kasutatakse muuhulgas ka jõulukinkide ostmiseks. Kuigi 2022. tormilisel aastal on igasugune prognoosimine tänamatu töö, hakkasime DPD-s siiski jõuludeks valmistuma varakult,“ ütles DPD Eesti juht Remo Kirss.