• 15.09.22, 13:04

Galerii: 10. Kütuseturu Aastakonverents

14. septembril toimus juba kümnendat korda Kütuseturu Aastakonverents, kus võeti luubi elu "pärast Vene naftat" ning kuidas on kütuste hinnatõus mõjutanud erinevaid majandussektoreid. Nagu ikka, oli ürituse keskmes poliitikute debatt, samuti erinevate sektorite esindajate arutelu teemal, kuidas kõrgete kütusehindadega keerulised ajad üle elada.
Avaettekandega elust pärast Vene naftat, esines Mažeikiai rafinineerimistehase arendusdirektor Ricardas Morkvenas.
  • Avaettekandega elust pärast Vene naftat, esines Mažeikiai rafinineerimistehase arendusdirektor Ricardas Morkvenas. Foto: Raul Mee
Seekordne kütuseturu aastakonverents oli juubelihõbuline ning kohvilauast ei puudunud ka juubelitort. Juba kümnendat korda said kütuseturuga seotud osapooled kokku, et vaadata otsa turu hetkeseisule ning arutleda, mida toob kaasa tulevik.
Traditsiooniliselt toimus ka poliitikute debatt, kus opositsioonipoliitik Martin Helme ei jätnud kasutamata võimalust siunata tegutsevat valitsust ning luua hirmutava pildi lähitulevikust, kus ettevõtted lähevad pankrotti ja inimesed surevad külma kätte, sest ei jaksa maksta elektri- ja gaasiarveid.
Enamik osalistest olid siiski vaoshoitumad ning suhtusid tulevikku optimistlikumad. Valitsuserakonna esindaja Jürgen Ligi võrdles hetkeolukorda 1990ndate algusega, mil Eesti rahva majanduslik seis oli märksa hullem, kuid raskest seisust tuldi välja kõigele vaatamata.
„Keegi ei öelnud, et inimesed surevad ära ja saadame kõik muu kukele. Kõik saavad aru, et energiajulgeolek saavutatakse suures rahvusvahelises koostöös. Mis seal salata - tuleb ka sooja toas vähemaks keerata, aga see ei tähenda, et meid ootab ligilähedanegi olukord sellega, kui me vabaks saime,” meenutas Ligi,
Küll aga olid ettevõtlussektorite esindajad konverentsi ettekannetes ja lõpuarutluses siiski üsna murelikud, eriti mis puudutab teedeehitust ja ühistransporti. Gaasibussidele üleminek võis olla kunagi hea mõte, kuid täna kannatavad bussiettevõtted viis korda tõusnud gaasihinna surve all üsna tugevalt.
"Kui riik midagi lähiajal ette ei võta, on sügiseks kohalik ühistransport pankrotis," ütles Mootor Grupi omanik Hugo Osula.
Logistikauudised.ee toob konverentsil räägitu jooksvalt oma lugejateni lähipäevil.
Tutvu konverentsi programmi ja osalejatega SIIN, järgmine Kütuseturu Aastakonverents toimub taas aasta pärast, 14. septembril 2021.
Tänavust konverentsi toetasid UTA Edenred, Cloudics, Neste, Astro Baltics ja Orlen Eesti. Konverentrsi sisupartner oli Eesti Õliühing.
Vaata pildigaleriid konverentsist
14SEPT2022 Kütuseturu Aastakonverents 2022 . Foto autor Raul Mee
95 fotot
  • 14SEPT2022 Kütuseturu Aastakonverents 2022 . Foto autor Raul Mee Foto: Raul Mee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Skinest Grupi juht Oleg Ossinovski.
TOP
  • 29.11.24, 13:34
Eesti edukamate logistikaettevõtete TOP 60: Skinest taas alistamatu
Eesti ja Soome vahet sõidab shuttle -laev MyStar. Novembris kasvas reisijate arv vaid sel suunal.
Uudised
  • 03.12.24, 14:04
Tallinki kaubavedude maht on drastiliselt kukkunud
Logistikafirma juht: Tallink tulistab iseendale jalga
Transpordi- ja logistikasektori ihaldusväärseimaks tööandjaks valiti seekord Tallinna Lennujaam, mis lükkas troonilt kolm aastat järjest võidutsenud Lux Expressi.
TOP
  • 03.12.24, 13:03
TOP 10: Eesti transpordi- ja logistikasektori ihaldusväärsemad tööandjad 2024
Kõrgele teisele kohale tõusnud VIA 3L Freighti juht tegevjuht Antoon van Rens tunnistas, et raskel ajal peaksid kõik riigile strateegiliselt olulised ettevõtted kokku hoidma ning hoiduma ebamõistlikest hinnatõusudest.
TOP
  • 22.11.24, 05:13
Ekspediitorfirmade TOP 100: turbulents logistikasektoris jätkub
Ettevõtjad: edu eeldusteks on head kliendisuhted ja digitaliseerimine
Ühinemisest tõuseb ekspertide hinnangul tulu ka HHLA teistele sadamatele, kaasa arvatud Muuga konteinerterminalile.
Uudised
  • 29.11.24, 11:10
Tehing lukus: MSC omab peaaegu poolt HHLAst
Aasta Logistikategu 2024 konkursi finalistid on selgunud!
Uudised
  • 03.12.24, 13:29
Aasta Logistikategu 2024 konkursi finalistid on selgunud!
Hääletamine on lõppenud! Logistikauudiste aastatellimuse võitis Guido Ulejev!
Tallink endiselt kõige väärtuslikum transpordiga tegelev ettevõte vaatamata sellele, et 82 miljonit on aastaga haihtunud.
TOP
  • 20.11.24, 12:59
TOP 10: Eesti kõige väärtuslikumad transpordiga seotud ettevõtted 2024
Lätis loovutas airBaltic esikoha konkurendile
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele