Automüüja: huvi diiselautode vastu on hüppeliselt kasvanud
Stabiilselt kõrge kütusehind on pannud inimesi otsima võimalusi, kuidas ühest punktist teise liikuda väiksemate kuludega ning seetõttu on lisaks elektriautodele kasvanud hüppeliselt huvi ka diiselautode vastu.
Aina rohkem on inimestel huvi näiteks diiselmootoriga Hyundai Tucsoni vastu.
Foto: Hyundai
Topauto müügistatistikast selgub, et jaanuarist kuni tänaseni on klientidele loovutatud 48% rohkem diiselmootoriga autosid võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Elektriajamiga sõidukite müük on samal perioodil kasvanud lausa kolm korda.
Enam kui 100 aastat tagasi turu survel toimunud pööre elektriautodelt sisepõlemismootoriga masinatele, on nüüd poliitilise tahte toel ametlikult suunatud tagasipöördele. Paraku on olemasoleva tehnoloogiaga loodetud eesmärkideni jõudmine enam kui küsitav, kirjutab AMTELi tegevjuht Arno Sillat värskelt ilmunud Mootorsõidukite müüjate konkurentsiraportis.
Volkswageni sõidu- ja tarbeautode maaletooja Møller Baltic Import kasvatas eelmisel aastal Eestisse tarnitud sõidukite arvu ligi 80 protsenti ning saavutas tarbesõidukite segmendis märkimisväärse 22 protsendilise müügikasvu. Kõige populaarsemad Volkswageni mudelid 2021. aastal olid T-Roc, T-Cross ja Golf.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.