Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisavad.
Pärast Venemaa ja Valgevene veokite sissesõidu keelamist on piiriületuste arv Narva, Luhamaa ja Koidula piiripunktides pärast hetkelist langust taas stabiliseerunud ning kardetud ohtu, et Vene veokite töö võtavad üle Kasahstani jt riikide vedajad, ei ole tõeks osutunud. Eesti veokite keskmine piiriületuste arv päevas on isegi kasvanud.
Türgi võimud on Ukraina prokuratuuri palvel kinni pidanud laeva, milles on ligi 7000 tonni Ukrainast pärit nisu. Kahtlustatakse, et tegu on Ukrainast varastatud teraviljaga. Veose tarnija on aga Tartus registreeritud ettevõte, mille juht on teatanud laevaomaniku väitel veose täielikku legitiimsust.
Esimene Ukraina teravilja vedav laev lahkus esmaspäeval Odessa sadamast osana Ukraina Musta mere sadamate blokaadi avamise kokkuleppest, ütles riigi infrastruktuuriminister Oleksandr Kubrakov.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.