Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisavad.
Pärast Venemaa ja Valgevene veokite sissesõidu keelamist on piiriületuste arv Narva, Luhamaa ja Koidula piiripunktides pärast hetkelist langust taas stabiliseerunud ning kardetud ohtu, et Vene veokite töö võtavad üle Kasahstani jt riikide vedajad, ei ole tõeks osutunud. Eesti veokite keskmine piiriületuste arv päevas on isegi kasvanud.
Türgi võimud on Ukraina prokuratuuri palvel kinni pidanud laeva, milles on ligi 7000 tonni Ukrainast pärit nisu. Kahtlustatakse, et tegu on Ukrainast varastatud teraviljaga. Veose tarnija on aga Tartus registreeritud ettevõte, mille juht on teatanud laevaomaniku väitel veose täielikku legitiimsust.
Esimene Ukraina teravilja vedav laev lahkus esmaspäeval Odessa sadamast osana Ukraina Musta mere sadamate blokaadi avamise kokkuleppest, ütles riigi infrastruktuuriminister Oleksandr Kubrakov.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.