Venemaa Kaliningradi oblastis Lääne firmadele autosid tootnud Avtotor jagab nüüd töötajatele välja maatükke ja seemnekartulit.
Avtotor nimetab ennast kodulehel Venemaa üheks suuremaks autotootjaks, kelle liinidelt vurasid välja uued BMWd, KIAd ja Hyundaid ning kes on tootnud aastas kuni 250 000 masinat. Oblasti jaoks on ettevõte kahtlemata oluline, sest siit tuli ligi 40 protsenti makstud maksudest ja üle 56% piirkonna mere- ja raudteekonteinerite veost oli seotud Avtotoriga. Ettevõttel on 3000 töötajat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti sadamaid läbivate kaubamahtude seisukohalt saab oluliseks see, milliseks kujuneb Soome kaubavahetuse maht Lõuna-Euroopa, Türgi, India ning teiste Aasia riikidega, selgus hiljuti avaldatud Arenguseire Keskuse raportist „Merekaubanduse tulevik Eestis. Arengustsenaariumid aastani 2040“.
Autotootjaid on tabanud kiibinappus, mis takistab tehaste tööd ning tekitab tarnehäireid üle maailma. Elke Grupi tegevjuht Taavi Lepik selgitab, mis on kiibinappuse põhjuseks ning prognoosib olukorra paranemist järgmisel aastal.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.