• 02.03.22, 15:30

Euroopa suurimad logistikafirmad lõpetasid tarned Venemaale ja Valgevenesse

Euroopa suurimad logistikafirmad DHL ja Kuehne + Nagel AG teatasid, et peatasid Venemaale ja Valgevenesse minevate saadetiste vastuvõtu, kuna Moskva sulges Venemaa õhuruumi Euroopa Liidu riikidele. Varem on sama teatanud FedEx ja UPS.
DHL ei võta enam vastu saadetisi Venemaale ja Valgevenesse.
  • DHL ei võta enam vastu saadetisi Venemaale ja Valgevenesse.
  • Foto: DHL
"Meie teenused Venemaale ja Valgevenesse on peatatud, mistõttu me ei võta enam vastu ka saadetisi nendesse riikidesse kuni uute otsusteni," teatas DHL 2. märtsil oma veebisaidil avaldatud avalduses. Deutsche Post AG tütarfirma on aidanud Venemaale tarnida koroonaviiruse vaktsiine ja muid materjale pandeemiaga võitlemiseks, kirjutab Bloomberg.

Seotud lood

Uudised
  • 01.03.22, 13:00
Maersk peatas konteinerveod Venemaaga
Laevanduskontsern Maersk teatas, et peatab sarnaselt mitmele teisele suurele laevafirmale ajutiselt kõik konteinerveod Venemaale ja Venemaalt. Osaluse müüki Vene sadamaoperaatoris Global Ports veel kaalutakse.
Uudised
  • 02.03.22, 09:15
Omniva peatab Western Unioni tehingud Venemaa ja Valgevenega
„Seoses Venemaa sõjalise rünnakuga Ukrainas on Venemaa suunal kehtestatud mitmed rahvusvahelised sanktsioonid. Omniva ühineb sanktsioonidega ja peatab Western Unioni tehingud Venemaa ning Valgevenega,“ ütles Omniva juhatuse esimees Mart Mägi.
Uudised
  • 28.02.22, 12:29
Sõda Ukrainas: transpordihinnad mitmekordistuvad
FedEx ja UPS teatasid tarnete peatamisest Venemaale ja Ukrainasse, oma tegevuse Ukrainas on peatanud enamik suurematest Euroopa logistikettevõtetest. Lisaks on suur küsimärk Valgevene kohal, mille kaudu liigub suur osa raudteevedudest Aasia ja Euroopa vahel. Kõik kokku tähendab, et mere- ja lennuvedudes on oodata mitmekordset hinnatõusu.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele