Kuller- ja logistikaettevõte DPD teatel on koroonaviiruse lai levik ja kõrge nakatumise määr Eestis mõjutama pakiveoteenust, mistõttu ollakse sunnitud ressursse ümber mängima ning ka uusi ajutisi töötajaid värbama.

- DPD pakiautomaat.
- Foto: Andras Kralla
„Praegune kõrge nakatumiste arv mõjutab paraku ka meie tööd: arvestatav osa töötajaid meie ligi 260 kullerist peab hetkel tööst eemale jääma. Jagame praegu oma ressursse ümber, et kõik piirkonnad saaksid õigeaegselt teenindatud, vajadusel värbame uusi kullereid,“ lausus DPD tegevjuht Remo Kirss. „Pakid siiski seisma ei jää ning kulleriteenus ei ole häiritud, kuid aeg on väga väljakutseterohke ning mõnigi pakk võib kohale jõuda tavapärasest veidi hiljem.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Logistikaettevõte DHL Ekspress on juba kolm aastakümmet pakkunud rahvusvahelist kullerteenust ja kindlustanud selle ajaga turuliidri positsiooni. Tegevust on laiendatud ka nõustamise valdkonda aidates e-kauplejatel äri kasvatada. Juubelile pühendatud Äripäeva raadio saates kuuleme muu hulgas, kuhu pakiveoteenus veel areneda saab.
DPD Eesti tähistab tänavu 25. aastat oma tegevuse alustamisest Eestis. Pihta hakati tegelikult hoopis teise nimega, kuid aastate jooksul on toimunud mitmeid ühinemisi, nimemuutusi ja kaugele on jõutud ajast, mil kogu kaup mahtus ära paarile euroalusele. Staažikad töötajad meenutavad, kui meeletult on pakiäri valdkond muutunud ja miks nad endiselt samas ettevõttest töötavad.
Riigil puudub rohepöörde nõudmiseks strateegia – elektrihinnad tõstsid särtsutoitel kaubiku sõidukilomeetri hinna diiselkaubiku tasemele, kuid oma territooriumile päikesepaneelide lisamist ei luba riigi asjaajamine samuti teoks teha, nendib kullerettevõtte DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss.
Cleveroni autonoomne robotkuller Cleveron 701 suundus Hollandisse, kus ühiselt pakiveo suurtegija Hollandi DPDga viidi läbi nädalapikkune pilootprojekt. Ettevõtete koostöö tähistab esimesi samme autonoomse pakiveoteenuse toomiseks Hollandi tänavatele, teatab Cleveron.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.