Logistikaettevõte DHL Ekspress on juba kolm aastakümmet pakkunud rahvusvahelist kullerteenust ja kindlustanud selle ajaga turuliidri positsiooni. Tegevust on laiendatud ka nõustamise valdkonda aidates e-kauplejatel äri kasvatada. Juubelile pühendatud Äripäeva raadio saates kuuleme muu hulgas, kuhu pakiveoteenus veel areneda saab.

- DHL Ekspress moodustab üle poole kogu Tallinna lennujaama kargo mahtudest.
- Foto: Liis Treimann
DHL Ekspressi tegevjuhi Kristina Laaneotsa sõnul dikteerib uute võimaluste tekke just klient. Näiteks tõi ta, et kui tahetakse ökolahendust, võib vabalt tekkida kas või uus kännuteenus. Osadele klientidele jääb ka klassikaline kuller tulema, midagi ei kao, pigem muutub valik laialdasemaks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.