Logistikaettevõte DHL Ekspress on juba kolm aastakümmet pakkunud rahvusvahelist kullerteenust ja kindlustanud selle ajaga turuliidri positsiooni. Tegevust on laiendatud ka nõustamise valdkonda aidates e-kauplejatel äri kasvatada. Juubelile pühendatud Äripäeva raadio saates kuuleme muu hulgas, kuhu pakiveoteenus veel areneda saab.

- DHL Ekspress moodustab üle poole kogu Tallinna lennujaama kargo mahtudest.
- Foto: Liis Treimann
DHL Ekspressi tegevjuhi Kristina Laaneotsa sõnul dikteerib uute võimaluste tekke just klient. Näiteks tõi ta, et kui tahetakse ökolahendust, võib vabalt tekkida kas või uus kännuteenus. Osadele klientidele jääb ka klassikaline kuller tulema, midagi ei kao, pigem muutub valik laialdasemaks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.