Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Andres Sutt allkirjastas universaalset postiteenust (UPT) ja postivõrku reguleeriva määruse, millega kaasajastatakse kehtivaid nõudeid, et tagada postiteenuse järjepidev üleriigiline kättesaadavus.

- Omniva. Eesti Post. Tallinn (EST). Foto: Andras Kralla, Äripäev/Scanpix Baltics
- Foto: Andras Kralla
„Inimeste elukvaliteet peab olema tagatud igas Eestimaa nurgas ja postiteenuse kättesaadavus on kindlasti selle oluline osa. Samas ei ole täna enam nii oluline postkontorite füüsiline asukoht, vaid see, et postiteenus kui selline oleks inimesele kättesaadav ja mugav kasutada – olgu see postkontori, pakiautomaadi või kulleri vahendusel. Kui 10 aastat tagasi saadeti kaks miljonit pakki aastas, siis täna on see number juba üle 25 miljoni ja inimesed eelistavad üha enam 24/7 toimivaid pakiautomaate postkontorisse mineku asemel,“ selgitas minister Andres Sutt muudatuste tagamaid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Lisatud täismahus video aruteluringist
Kuidas erinevad transpordikanalid 2022 aastal toimivad ja milliste riskidega peame arvestama? Viis logistikasektori tippjuhti võtsid logistika aastakonverentsil istet ning vaagisid olukorda majandusanalüütik Raivo Vare juhtimisel.
Omniva nõukogu kinnitas möödunud nädalal ettevõtte viisaastaku plaani, mis näeb ette saada Baltikumi eelistatumaks logistikapartneriks. Mida see endas täpsemalt kujutab, rääkis riigifirma juhatuse esimees Mart Mägi saates "Kuum tool".
Esmaspäeval toimunud nõukogu koosolekul kinnitati ettevõtte uus visioon, strateegilised eesmärgid ja peamised arengusuunad, mille kohaselt soovitakse Omniva nime all tegutsedes saada viie aastaga kogu Baltikumi eelistatumaks logistikapartneriks.
Klientide mugavamaks teenindamiseks võttis Omniva terves Baltikumi pakiautomaadivõrgus kasutusele uue lahenduse, millega saab ühe inimese mitu tellitud pakki ladustada ühte pakiautomaadi kappi. Uuenduse tulemusel pakkide tarneaeg ei pikene.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.