Tarneahelajuht: ostmises ja hankimises oleme endiselt mugavustsoonis
Jätkusuutliku ostmise ja hankimise arendamiseks on vaja vähendada inimfaktorit ehk info peaks liikuma automaatselt tarnijani, sõnas tarneahelaekspert ja -juht Erik Hollas Ostujuhtimise aastakonverentsil. Samas takistab arengut mugavustsoon, sest inimene kui vahelüli pikendab küll kogu ostu- ja hankeprotsessi, kuid töötavat asja ei taheta muuta.
Erik Hollas
Autor: Raul Mee
Endine Fenestra AS-i tarneahelajuht ning kogu oma karjääri ostmise ja hankimisega tegelenud Erik Hollas esines tänavusel Ostujuhtimise aastakonverentsil ettekandega "Kuidas mitte osta nii, nagu ostsime 5 aastat tagasi?". Konverents kandis tänavu alapealkirja “Ostujuht kui kulujuht” ja keskendus tervise- ja tarnekriisi õppetundidele ning uutmoodi ostmisele ja innovatsioonile.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Logistikauudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.