Maagaasi hinnatõus on sundinud mitut Euroopa suurimat AdBlue tootjat oma tehaste tööd piirama või sootuks sulgema ning osad riigid on piiranud selle müüki tanklates. Eestis esialgu veel paanikaks põhjust pole, kuid sajaprotsendilist kindlust tuleviku suhtes samuti mitte.

- Eestit esialgu AdBlue defitsiit ei ähvarda, küll aga tasub selle võimalusega arvestada Euroopas.
- Foto: Trans.info
Hiljuti teatas Euroopa suurim AdBlue tootja, Slovakkia ettevõte Duslo, et kõrgete gaasihindade tõttu peatab ta tootmise oma tehases. Tootmispiirangud on meediaväljaannete teatel kehtestanud ka Saksa ettevõte SKW Piesteritz ja Itaalia tootja Yara. Tootmismahtude vähenemise tagajärjeks on mõistagi AdBlue hinnatõus ning selle potentsiaalne defitsiit tanklates. Viimasel oleks transpordisektori jaoks aga katastroofilised tagajärjed, kuna see tähendaks enamiku Euroopa veokipargi seiskumist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.