Maagaasi hinnatõus on sundinud mitut Euroopa suurimat AdBlue tootjat oma tehaste tööd piirama või sootuks sulgema ning osad riigid on piiranud selle müüki tanklates. Eestis esialgu veel paanikaks põhjust pole, kuid sajaprotsendilist kindlust tuleviku suhtes samuti mitte. 

- Eestit esialgu AdBlue defitsiit ei ähvarda, küll aga tasub selle võimalusega arvestada Euroopas.
- Foto: Trans.info
Hiljuti teatas Euroopa suurim AdBlue tootja, Slovakkia ettevõte Duslo, et kõrgete gaasihindade tõttu peatab ta tootmise oma tehases. Tootmispiirangud on meediaväljaannete teatel kehtestanud ka Saksa ettevõte SKW Piesteritz ja Itaalia tootja Yara. Tootmismahtude vähenemise tagajärjeks on mõistagi AdBlue hinnatõus ning selle potentsiaalne defitsiit tanklates. Viimasel oleks transpordisektori jaoks aga katastroofilised tagajärjed, kuna see tähendaks enamiku Euroopa veokipargi seiskumist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni! 
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!