• 12.11.21, 13:40

Euroopat ähvardab AdBlue kriis, kas ka Eestit?

Maagaasi hinnatõus on sundinud mitut Euroopa suurimat AdBlue tootjat oma tehaste tööd piirama või sootuks sulgema ning osad riigid on piiranud selle müüki tanklates. Eestis esialgu veel paanikaks põhjust pole, kuid sajaprotsendilist kindlust tuleviku suhtes samuti mitte.
Eestit esialgu AdBlue defitsiit ei ähvarda, küll aga tasub selle võimalusega arvestada Euroopas.
  • Eestit esialgu AdBlue defitsiit ei ähvarda, küll aga tasub selle võimalusega arvestada Euroopas.
  • Foto: Trans.info
Hiljuti teatas Euroopa suurim AdBlue tootja, Slovakkia ettevõte Duslo, et kõrgete gaasihindade tõttu peatab ta tootmise oma tehases. Tootmispiirangud on meediaväljaannete teatel kehtestanud ka Saksa ettevõte SKW Piesteritz ja Itaalia tootja Yara. Tootmismahtude vähenemise tagajärjeks on mõistagi AdBlue hinnatõus ning selle potentsiaalne defitsiit tanklates. Viimasel oleks transpordisektori jaoks aga katastroofilised tagajärjed, kuna see tähendaks enamiku Euroopa veokipargi seiskumist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele