Tallinn tühistas DPD elektrikaubikute reeklaamimaksu
Tallinna strateegiakeskus tühistas DPDle määratud reklaamimaksu pärast seda, kui logistikauudised eelmisel reedel vastavasisulise loo avaldas. "Ajakirjandusest on kasu," tunnistas DPD Eesti juht Remo Kirss.
Selgus, et reklaamimaksu määramisel oli tegemist "vale tõlgendamisega."
Foto: DPD
Eelmisel reedel avaldas logistikauudised.ee loo sellest, kuidas DPD lisas Tallinna linnas sõitvatele uutele elektrikaubikutele märke “Puhtama Tallinna nimel”, et tõmmata tähelepanu päriselt astutud sammudele CO2 vähendamise osas. Selline initsiatiiv läks linnavõimu tunnustuse asemel aga hoopis reklaamimaksu alla.
DPD lisas Tallinna linnas sõitvate uutele elektrikaubikutele märke “Puhtama Tallinna nimel”, et tõmmata tähelepanu päriselt astutud sammudele CO2 vähendamise osas. Selline initsiatiiv läks linnavõimu tunnustuse asemel aga hoopis reklaamimaksu alla.
Kullerfirmadel on head ajad ja seda tõestavad ka nende kasvunumbrid: viimase nelja kuuga on kaks suuremat kullerteenuseid pakkuvat firmat kasvatanud oma käivet enam kui kolme miljoni euro võrra, selgub kullerteenuste värskest kvartaliraportist.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.