Tallinn tühistas DPD elektrikaubikute reeklaamimaksu
Tallinna strateegiakeskus tühistas DPDle määratud reklaamimaksu pärast seda, kui logistikauudised eelmisel reedel vastavasisulise loo avaldas. "Ajakirjandusest on kasu," tunnistas DPD Eesti juht Remo Kirss.
Selgus, et reklaamimaksu määramisel oli tegemist "vale tõlgendamisega."
Foto: DPD
Eelmisel reedel avaldas logistikauudised.ee loo sellest, kuidas DPD lisas Tallinna linnas sõitvatele uutele elektrikaubikutele märke “Puhtama Tallinna nimel”, et tõmmata tähelepanu päriselt astutud sammudele CO2 vähendamise osas. Selline initsiatiiv läks linnavõimu tunnustuse asemel aga hoopis reklaamimaksu alla.
DPD lisas Tallinna linnas sõitvate uutele elektrikaubikutele märke “Puhtama Tallinna nimel”, et tõmmata tähelepanu päriselt astutud sammudele CO2 vähendamise osas. Selline initsiatiiv läks linnavõimu tunnustuse asemel aga hoopis reklaamimaksu alla.
Kullerfirmadel on head ajad ja seda tõestavad ka nende kasvunumbrid: viimase nelja kuuga on kaks suuremat kullerteenuseid pakkuvat firmat kasvatanud oma käivet enam kui kolme miljoni euro võrra, selgub kullerteenuste värskest kvartaliraportist.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.