Telia avas esmaspäeval, 17. mail Tartu Lõunakeskuses koostöös Viljandi tehnoloogiaettevõttega Cleveron oma esimese iseteenindusesinduse. Maailmamastaabis ainulaadse lahendusega on võimalik tutvuda pilootprojekti korras augustikuu keskpaigani.

- Telia iseteeninduspunkt Tartu Lõunakeskuses.
Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse juhi Katre Liibergi sõnul on iseteenindusesinduste eesmärk hakata tulevikus asuma regioonides, kus Telial hetkel esindust pole, aga klientidel on jätkuvalt soov oma seadmeid välja vahetada, uusi soetada või tellitud kaupa mugavalt kätte saada. Kuigi esialgne plaan oli avada esimene taoline lahendus Raplas, ei leitud piloteerimiseks sobivat pinda. Liibergi sõnul otsingud siiski jätkuvad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.