• 15.04.21, 09:27

Koroona-aasta tõstis DPD grupi käivet ligi poole võrra

Koroonaepideemia kasvatas möödunud aastal tuntavalt kullerettevõtete olulisust terves maailmas elutähtsate saadetiste toimetajatena klientide ja ettevõteteni. Mahtude hüppelise suurenemise tulemusel tõusis DPD grupi käive möödunud aastal 42% võrreldes 2019. aastaga.
DPD Eesti juht Remo Kirss.
  • DPD Eesti juht Remo Kirss.
  • Foto: DPD Eesti
Terves maailmas tegutsev DPD grupp toimetas möödunud aasta jooksul kohale kokku üle 1,9 miljardi saadetise, mis tähendab 7,5 miljonit pakki päevas. 2019. aastaga võrreldes tõusis saadetiste hulk ligi poole miljardi võrra.

Seotud lood

Saated
  • 28.01.21, 16:18
DPD Eesti juht: esimesed päevad elektrikaubikutega olid üsna ehmatavad
Läinud nädalal teatas DPD Eesti ajaloo suurimast elektrikaubikute ostutehingust Eestis, soetades enda masinaparki seitse täiselektrilist Volkswagen Crafterit. Ettevõtte juht Remo Kirss tunnistas, et krõbeda pakasega selliste autode teedele toomine oli esimestel päevadel üsna ehmatav kogemus.
Uudised
  • 22.03.21, 10:16
DPD alustab koostööd Cleveroni konkurendiga Parcelsea
Aasta lõpuks plaan jõuda Eestis 1000 nutipostkastini
DPD Eesti ja eestimaine nutipostkastide tootja Parcelsea sõlmisid koostöölepingu, mille raames hakkab DPD teenindama ka uudseid Parcelsea isiklikke pakiautomaate. Aasta lõpuks on ettevõttel eesmärk jõuda üle Eesti vähemalt 1000 nutipostkastini.
Saated
  • 23.02.21, 15:23
DPD: kullerfirmade sekka on tulnud turusolkijaid
DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss rääkis teisipäevases hommikuprogrammis, et kulleriteenuste pakkujate seas leidub ka selliseid ettevõtteid, kelle madalad hinnad panevad kahtlema, kas nad ikka kõiki makse õiglaselt maksavad.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele