DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss rääkis teisipäevases hommikuprogrammis, et kulleriteenuste pakkujate seas leidub ka selliseid ettevõtteid, kelle madalad hinnad panevad kahtlema, kas nad ikka kõiki makse õiglaselt maksavad.
Pakiäris tegutsevad mitmed ettevõtted, kelle puhul tekib küsimus, kuidas nad sedavõrd madalad hinnad on saavutanud.
Foto: Liis Treimann
Lisaks Kirsile kommenteeris kulleriteenuse turu käekäiku ka Äripäeva Infopanga konkurentsiraportite projektijuht Sigrid Kõiv. Kõiv rääkis, et kulleriteenuse turul omab liiga suurt osakaalu riigiettevõte Eesti Post, kelle pakiautomaate võib leida tihtipeale täpselt erafirmade pakiautomaatide kõrvalt. „Kas on vaja riigiettevõttel tegutseda kohtades, kus erasektor toimib?“ küsis Kõiv.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.