Eesti veokijuhte ahistav euroreform koperdas roheleppe otsa, aga liipab edasi
Veokijuhte iga kaheksa nädala tagant koduriiki sõitma sundiv Euroopa Liidu direktiiv on Euroopa enda värskete rohe-eesmärkide järgi raiskav, pole aga oodata, et EL kohtusse antud direktiivi ise tagasi võtaks.
Kuigi majandusministeerium lubab lähinädalatel Euroopa liikuvuspaketi vaidlustava ühishagiga liitumise avalduse lähinädalatel valitsusesse saata, leiab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) tegevjuht Einar Vallbaum, et riik on nad murega üksi jätnud.
Foto: Andras Kralla
Mullu augustis jõustus Euroopa parlamendis heakskiidu saanud liikuvuspakett, mis sunnib muu hulgas Euroopa teedel elatist teenivaid veokijuhte koos sõidukiga naasma koduriiki iga kaheksa nädala tagant ja seda kahjumit teeniva tühja autoga.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.