28. jaanuaril 2021 avatakse täies mahus liiklusele Saustinõmme paarisviadukt, mis on esimene OÜ Rail Baltic Estoniaga koostöös valminud viadukt ning osa uuest Luige–Saku neljarajalisest lõigust.

- Saustinõmme viadukti ehitusega tehti algust 2019. aastal.
- Foto: Liis Treimann
Liiklusele avatakse viaduktil põhjapoolne niit. Hetkel on kogu liiklus olnud suunatud lõunapoolsele niidile.
Kiirus on lõiguti piiratud, sest kõik ehitustööd lõigul ei ole veel valmis. Veel on vaja likvideerida praegu kasutusel olev ümberpõikekoht kahe suuna vahelisel eraldusribal ning seejärel lõpetada teepiirde paigaldus. Käesoleva nädala lõpus avatakse liiklus täismahus 2+2 sõiduradadel.
Saustinõmme viadukt on osa Tallinna ringtee Luige-Juuliku teelõigu ehitusprojektist, millest 6,9 miljonit eurot tuleb Rail Baltica eelarvest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Nurgakivi asetamine tähistab raudteeühenduste trassi ehitamise algust, sest Saustinõmme maanteeviadukt on Rail Balticu esimene objekt, mis sai nurgakivi.
Mullu alustati esimese Rail Baltica kohtobjekti ehitusega Saustinõmme maanteeviadukti näol ning eeloleval kahel aastal jätkame kiirendatud ehitamiskava ja investeeringutega, kinnitab majandusminister Taavi Aas.
Rail Baltica kiire raudteeühenduse ja kaasuva taristu 2026. aastaks välja ehitamiseks plaanitakse kümnete viaduktide, ökoduktide ja teiste rajatiste ehitamisega algust teha juba sellel ja järgmisel aastal, teatas Rail Baltic Estonia.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.