Rail Baltica ehituseks läheb vaja paarsada tuhat rekkatäit ehitusmaterjale
Kuna Rail Baltica ehituseks läheb tohutult ehitusmaterjale, tehakse majandusminstri Taavi Aasa sõnul Lelle-Pärnu raudteelõik korda, et maanteed mitte ülekoormata.
Lelle-Pärnu raudteelõigul hakkab remonditöid tegema taristuehitusettevõte Go Track. Foto: Andras Kralla
Eelmise aasta oktoobris sõlmis majandus- ja kommunikatsiooniministeerium (MKM) Edelaraudtee AS-iga 5,8 miljoni eurose lepingu võimaldamaks eraomandis oleva raudtee korrastamise Rail Baltica ehitusmaterjalide etteveoks. Edelaraudtee korraldatud riigihanke tulemusel remondib taristuehitusettevõte Go Track raudtee Lellest Pärnu kaubajaamani. Remonditöid tehakse 2021. aasta ehitusperioodi jooksul.
Ajal, mil hakkab peagi valmima üks suurimaid Rail Baltica raudteed ületavaid maanteeviadukte Saustinõmmel, kuulutas Rail Baltic Estonia välja järgmiste objektide ehitushanked.
Novembris ja detsembris läbi viidud arvamusuuring näitas, et Eesti inimeste toetus Rail Baltica raudteeprojektile on jätkuvalt kõrge, ulatudes 60 protsendini. Sealjuures enam kui kaks kolmandikku vastajatest hindab projekti mõju Eestile positiivseks ning peab raudteed kaugelt keskkonnasäästlikumaks kui on maanteetransport.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.