Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Wolti toidukullerid läbisid kolme kuuga ligi pool miljonit kilomeetrit
Viimase kolme kuu jooksul sõitsid Wolti kullerid Tallinnas ja Tartus maha üle 480 tuhande kilomeetri. Suve populaarseim toit on Eesti inimeste seas burger, mida toimetati kullerite abiga kohale 71 000 tükki.
Suve jooksul on kullerid toimetanud toitu koordinaatide järgi nii metsa kui ööklubidesse.
Foto: Wolt
Erinevaid salateid viisid kullerid suve jooksul kohale 22 000 tükki ning Hawaii päritolu poke-kausse ning Jaapanist pärit done kokku 18 000 tükki. Lisaks tellisid inimesed suve jooksul kullerite abiga 15 000 pitsat.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.