Veel kuuluvad Eesti Raudtee uude nõukogusse RB Raili juhatuse liige Kaido Zimmermann, Soraineni partner Carri Ginter, Amserv Grupi tegevjuht Rene Varek, rahandusministeeriumi riigivara osakonna juhataja Kaie Karniol ning majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi raudteetalituse juhataja Indrek Laineveer. Nõukogu liikmed valitakse kolmeks aastaks.
Omavalitsused ootavad, et koos raudtee elektrifitseerimisega tehakse laugemaks ka raudtee kurvid, nii et Tallinnast Tartusse ja Tallinnast Narva saaks tulevikus sõita ka 240 km/h. Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium tõdeb, et siht on kuni 160 km/h ja sedagi mitte igal raudteelõigul.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.