Autor: Logistikauudised.ee • 28. mai 2020
Kullerfirma muutus endalegi märkamatult mullavedajaks
Eriolukorra puhkemisel käivitas logistikaettevõte DPD plaanitust varem arenduses olnud kontaktivaba teenuse keskkonna, mis on nüüd eriti populaarseks osutunud inimeste seas, kes tellivad suvekodudesse ja aiamaadele mulda ja muud aias vajalikku.
DPD kontaktivaba kullerteenus osutus popiks just aiapidajate seas.
Foto: Liis Treimann
„Mingi hetk tundus, et oleme rohkem mullaveoettevõte kui kullerettevõte,“ naeris DPD müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd. Kontaktivaba toimetuse funktsioon võimaldab nimelt kulleril viia saadetised kohale nii, et pakki ei pea keegi füüsiliselt vastu võtma ning kuller saab selle lihtsalt jätta eelnevalt kokkulepitud kohta.