Autor: Logistikauudised.ee • 28. mai 2020

Kullerfirma muutus endalegi märkamatult mullavedajaks

Eriolukorra puhkemisel käivitas logistikaettevõte DPD plaanitust varem arenduses olnud kontaktivaba teenuse keskkonna, mis on nüüd eriti populaarseks osutunud inimeste seas, kes tellivad suvekodudesse ja aiamaadele mulda ja muud aias vajalikku.
DPD kontaktivaba kullerteenus osutus popiks just aiapidajate seas.
Foto: Liis Treimann

„Mingi hetk tundus, et oleme rohkem mullaveoettevõte kui kullerettevõte,“ naeris DPD müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd. Kontaktivaba toimetuse funktsioon võimaldab nimelt kulleril viia saadetised kohale nii, et pakki ei pea keegi füüsiliselt vastu võtma ning kuller saab selle lihtsalt jätta eelnevalt kokkulepitud kohta.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077