• 21.05.20, 09:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Võõbu–Mäo teelõigu ehituseks leping sõlmitud

20. mail 2020 allkirjastasid Maanteeamet ja konsortsium GRK Infra AS ning GRK Infra Oy ehituslepingu Võõbu–Mäo neljarajalise lõigu ehituseks. Lepingu kogumaksumuseks on 58,7 miljonit eurot.
Suurim objekt rajataval lõigul on Anna viadukt.
  • Suurim objekt rajataval lõigul on Anna viadukt.
  • Foto: Kuvatõmmis
„Oleme jõudnud oma suurprojekti viimase lõigu ehituseni, mis muudab liiklemise Tallinna–Tartu maanteel ohutumaks,“ sõnas Maanteeameti teehoiudirektor Raido Randmaa. „2022. aastal saame liikuda uuel trassil, mis koos sellel aastal valmivate Kose–Võõbu lõikudega lühendab teekonda Tallinna ja Tartu vahel 5,3 kilomeetri ning üheksa minuti võrra.“

Seotud lood

Uudised
  • 30.04.20, 09:01
Kose–Mäo 2+2 lõigu piirkiiruseks kavandatakse 120 km/h
Valitsuse liikluskomisjonis kiideti heaks Maanteeameti ettepanek lubada Kose–Mäo valmival 2+2 lõigul katseliselt 120 km/h piirkiirust ning anti ülevaade viimase 12 kuu liiklusolukorrast ja arengutest.
Uudised
  • 03.04.20, 12:36
Neljarajaline Kose-Võõbu maanteelõik avatakse augustis
Tallinna-Tartu maantee uus neljarajaline lõik Koselt läbi Ardu Võõbuni saab kasutusvalmis augustiks, vahendab ERR.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele